ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

"Astra OPC: Ο βασιλιάς της... ροπής"

Astra OPC: Ο βασιλιάς της... ροπής

Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας της Ευρωπαϊκής αγοράς σε επίπεδο ειδικής ροπής προέρχεται από την Opel. 
Ο turbo αλουμινένιος κινητήρας με άμεσο ψεκασμό και χωρητικότητα 1.998 κ.εκ. του Astra OPC, αποδίδει μέγιστη ισχύ 280 ίππων με ροπή 20,4kgm ανά λίτρο. Πρόκειται για την υψηλότερη ειδική ροπή από οποιοδήποτε ανταγωνιστικό μοντέλο, ξεπερνώντας ακόμα και αυτοκίνητα supersport.
Η μέγιστη ροπή των 40,8 kgm εμφανίζεται στις 2.450 σ.α.λ. και παραμένει σταθερή σχεδόν μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. Οι μηχανικοί της Opel προχώρησαν σε εκτεταμένες αλλαγές στο υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού του Insignia, χαρίζοντάς του πιο σπορ χαρακτήρα και αυξάνοντας την απόδοση της ισχύος. Ένα εντελώς νέο, προηγμένο σύστημα εισαγωγής αέρα φροντίζει για την τροφοδοσία του υπερσυμπιεστή, ο οποίος με τη σειρά του, έχει υποστεί μια σειρά βελτιώσεων για να αντέχει μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης.
Είναι χαρακτηριστικό το ότι ενεργοποιείται από τις 1.400 σ.α.λ. περίπου, προσφέροντας ιδιαίτερα περιορισμένο lag και έχει μέγιστη πίεση τα 1,5 bar- που αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 25% σε σχέση με τα δεδομένα του κινητήρα του Insignia.Ένα αυτοκίνητο όπως το Astra OPC χρειάζεται το δυναμικό ήχο που θα γοητεύσει και θα συγκινήσει τους λάτρεις των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Γι αυτό, ο σχετικός σχεδιασμός έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αυτοκινήτου.
Οι μηχανικοί ήθελαν να δημιουργήσουν το μπάσο και δυναμικό ήχο που χαρακτηρίζει όλα τα Astra OPC. Παράλληλα, το Astra OPC, που διαθέτει και τεχνολογία Start/Stop καταναλώνει 8,1 λτ../100 χλμ. με εκπομπές CO2 189 γρ./χλμ. Οι τιμές αυτές θεωρούνται άκρως ανταγωνιστικές στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο (221 γρ./χλμ. και 9,2 λτ/χλμ.), οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση είναι τώρα από 12 έως 14% χαμηλότερη.
Το νέο μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,0 δευτερόλεπτα. Πριν ο ανανεωμένος κινητήρας του Astra OPC περάσει στην παραγωγή, πέρασε από μία σειρά απαιτητικών δοκιμών. Στη συνέχεια, υποβλήθηκε σε μία δοκιμασία αντοχής 10.000 χλμ. με το Astra OPC στο Nürburgring  Nordschleife, υπό αγωνιστικές συνθήκες, κάτι που έχει υπολογιστεί πως  αντιστοιχεί σε 180.000 χλμ. κίνησης σε δημόσιους δρόμους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου