ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

¨Άγγελος: Θα μιλήσω με τον ΠΑΟΚ, αλλά προτεραιότητα έχει ο Πλατανιάς



Για τον Πλατανιά και τον ΠΑΟΚ μίλησε σε συνέντευξή του στον "ARENA 89.4 FM" ο Άγγελος Αναστασιάδης. 
Για το διαζύγιο του Δικεφάλου με τον Δώνη...
σχολίασε: "Και ο Δώνης προπονητής είναι, πως θα το αποφύγει; Εγω πλέον δεν έχω τέτοια προβλήματα, αλλά τα είχα στο παρελθόν, με έδιωξαν και εμένα από τον ΠΑΟΚ, από τον Παναθηναϊκό. Το θέμα είναι να πάρεις απόφαση ότι αυτό συμβαίνει. Εμένα δεν με ενδιαφέρει τι κάνει ο Δώνης, ο καθένας έχει την προσωπικότητά του. Μην ξεχνάς ότι δεν είμαστε μόνοι μας, έχουμε το πλήρωμα το δικό μας, τους συνεργάτες μας. Εγώ ποτέ δεν θα πήγαινα ποτέ στα άκρα, δεν μπορώ να γνωρίζω γιατί έφτασαν εκεί, εγώ, πάντως, προσπαθούσα να αποφεύγω τις ακραίες καταστάσεις".
Για το περασμά του από τον ΠΑΟΚ, σχολίασε: "Εγώ έζησα στον ΠΑΟΚ εξωγήινα πράγματα. Τώρα ο ΠΑΟΚ έχει λυμένα τα προβλήματά του και αυτό είναι πολύ θετικό κομμάτι μετά από πολλά χρόνια. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να κάνει πρωταθλητισμό. Δεν μίλησα με κανέναν, δεν γνωρίζω τι θέλουν να κάνουν αυτοί οι άνθρωποι. Μαθαίνω για το γήπεδο κτλ, αυτά είναι θετικά. Συμβαίνουν όμως κι άλλα. Το ότι φεύγει ένας προπονητής σε αυτό το σημείο δεν είναι καλό για την ομάδα".
Για τον Γκαρσία: "Ο Γκαρσία ήταν μεγάλο κομμάτι στον ΠΑΟΚ. Οταν πήγα στον Παναθηναϊκό μου είπαν ότι έδωσαν δανεικό στην Καλαμάτα τον Βαζέχα, το έκαναν πριν πάω εγώ. Και τελικά τον κράτησα με τα χίλια ζόρια γιατί τον ήθελα στα αποδυτήρια, ήταν πρωταθλητής. Τελικά εγώ έφυγα και ο Βαζέχα έπαιξε άλλα δύο χρόνια. Πήγα στον Ηρακλή και τότε ο Κωνσταντίνου συμφώνησε με τον Παναθηναϊκό, του είπα ότι πρόσεχε θα παίζει ο Βαζέχα. Δεν θα κατηγορήσω, πάντως, κανένα Δώνη, αυτός έκανε το αγωνιστικό του πλάνο και αυτό που συνέβαινε ο κόσμος να βρίζει τον Δώνη είναι λάθος".
Για την προοπτική συνεργασίας με τον ΠΑΟΚ: "Αν με φωνάξει ο ΠΑΟΚ φυσικά και θα πάω να μιλήσω, τώρα, πάντως, έχει προτεραιότητα ο Πλατανιάς. Τώρα ο ΠΑΟΚ έχει προπονητή, δεν έχει ανάγκη από εμένα, επειδή τώρα είναι στα πάνω του. Εγώ είμαι για τις ειδικές αποστολές. Δεν είναι μόνο να σε φωνάξουν για να αναλάβεις προπονητής. Είναι πολλά θέματα. Ηρθε ο Βρύζας πέρσι το καλοκαίρι είπαμε πέντε κουβέντες, δεν έγινε τίποτα. Εγώ δεν πρόκειται να σηκώσω ποτέ τηλέφωνο και να πω παιδιά τι γίνεται".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου