ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Η Πρέμιερ Λιγκ σε κάνει αλκοολικό!

Όταν κάποιος ακούει τη λέξη ποδόσφαιρο, το μυαλό του πηγαίνει σίγουρα στην Πρέμιερ Λιγκ και τον μαγικό της κόσμο! 

Η διαφήμιση που υπάρχει γύρω από το συγκεκριμένο… προϊόν είναι τόσο μεγάλη που οι αγώνες του πρωταθλήματος αναμεταδίδονται σε κάθε άκρη της γης, όπου υπάρχουν φανατικοί θαυμαστές και υποστηρικτές του αθλήματος και των ομάδων που συμμετέχουν σε αυτό.

Η Πρέμιερ Λιγκ χαρακτηρίζεται ως ο παράδεισος του αθλητισμού. Μήπως όμως, τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα για αυτόν τον ομολογουμένως μαγικό κόσμο; Πανεπιστήμιο στην Αγγλία, έκανε έρευνα για την καταπολέμηση του αλκοολισμού στη χώρα της Βρετανίας.
Κατά την έρευνα αυτή όμως, αποδείχθηκε πως το να παρακολουθεί κάποιος παιχνίδι της Πρέμιερ Λιγκ, μόνο να τον οδηγήσει στο αλκοόλ μπορεί! Μία αναμέτρηση του καλύτερου πρωταθλήματος του κόσμου… βομβαρδίζει τους τηλεθεατές με διαφημίσεις για αλκοολούχα ποτά.
Συγκεκριμένα, ο κάθε τηλεθεατής, εκτός από τα διαφημιστικά σποτ κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου και πριν από την έναρξη του αγώνα, βλέπει τις διαφημίσεις στον περίγυρο του γηπέδου, αλλά και τις εμφανίσεις των ομάδων, όπου σε διάστημα δύο ωρών, το μάτι τους έχει… συλλάβει 200 εικόνες με αλκοολούχα ποτά!
Από όλα αυτά δηλαδή, ο τηλεθεατές δύο φορές ανά λεπτό βλέπει μία διαφήμιση με αλκοόλ. Μάλιστα, η συγκεκριμένη έρευνα κάνει έκκληση στο Υπουργείο υγείας της Αγγλίας να πάρει τα μέτρα του για τα μηνύματα αυτά, καθώς αρκετοί νέοι εκτίθενται στο εμπόριο του αλκοόλ.
Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η εμπορία αλκοόλ αυξάνει τις πιθανότητες ότι οι κάτω των 16 ετών θα αρχίσουν να πίνουν - και ότι εκείνοι που ήδη πίνουν θα πίνουν περισσότερο. Κάτι που αποδεικνύεται ευεργετικό για τις εταιρίες που παράγουν τα συγκεκριμένα προϊόντα και έχουν εισβάλει για τα καλά στον κόσμο της Πρέμιερ Λιγκ.
Οι ερευνητές κατέγραψαν έξι αγώνες ποδοσφαίρου με τη συμμετοχή κορυφαίων ομάδων σε πρωτάθλημα και Κύπελλο για τη σεζόν 2011-12 και παρακολούθησε προσεκτικά τα διαφημιστικά μηνύματα που περνούν προς τον τηλεθεατή.
Αποτέλεσμα αυτού, ήταν να υπάρξουν 2.042 εικόνες με περιεχόμενο το αλκοόλ σε αυτές τις περίπου 19 ώρες, κάτι που σημαίνει περισσότερες από 100 την ώρα! Αντιθέτως, υπήρχαν μόλις 17 παραδοσιακές διαφημίσεις κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμάτων και αυτές πήραν λιγότερο από το 1% του χρόνου της μετάδοσης.

www.thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου