ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ BLOG "ΕΡΓΟΛΗΠΤΕΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ" ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΝΥΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΙΓΓΛΕΖΗ

Οι "Εργολήπτες Χαλκιδικής"πριν από μια περίπου ώρα δημοσίευσαν μια ανάρτηση, όπου διατυπώνουν την άποψη τους για τη μήνυση που δέχτηκαν από τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χαλκιδικής Κατερίνα Ιγγλέζη για συκοφαντική δυσφήμιση.

Όπως αναφέρεται στην ανάρτηση τους ακόμη δεν έχουν λάβει το χαρτί της μηνυτήριας αναφοράς, ενώ παράλληλα χαρακτηρίζουν την κίνηση της κ. Ιγγλέζη ως"παράσημό"!!!


"ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΣΗΜΟ ΜΟΥ"


"Κλείνει μια εβδομάδα από την ημέρα που πληροφορήθηκα ότι η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χαλκιδικής κατέθεσε μήνυση σε βάρος των «Εργοληπτών Χαλκιδικής» για συκοφαντική δυσφήμιση.



Η μήνυση είχε να κάνει με την αναδημοσίευση ανάρτησης που έγινε απο το ιστολόγιο «Μεταλλεία Χαλκιδικής», που με τη σειρά του είχε αναδημοσιεύσει απόσπασμα από δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» , που αφορούσε δικογραφία για τις Σκουριές.



Όπως είχε ανακοινωθεί από το ιστολόγιο alterthess οι αρχές θα κινούσαν άμεσα τη διαδικασία του αυτοφώρου για την προσαγωγή και τη σύλληψη μου, γιατί η μήνυση της βουλευτίνας του ΣΥΡΙΖΑ έχει «ιερό σκοπό». Την οικονομική ενίσχυση του αγώνα που κάνει για τις Σκουριές.



Παρ’ όλο που στο blog μου έχω αναρτημένο και το κινητό μου τηλέφωνο για όποιον θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου, δε έχω δεχθεί καμία κλήση από τις αρχές ή από κάποιο δικαστικό παράγοντα για να μου κοινοποιηθεί η μήνυση.



Θα ήθελα να ενημερώσω την κ. Ιγγλέζη ότι για μένα είναι τιμή αυτή η μήνυση και την περιμένω με ιδιαίτερη χαρά. Είναι και δικαίωση για τις αποκαλύψεις που έκανε αυτό το blog για το αγωνιστικό προφίλ των αγωνιστών που από σεβασμό και αγάπη για το δάσος των Σκουριών πήγαιναν με κουκούλες και πετούσαν βόμβες μολότοφ και ναυτικές φωτοβολίδες.



Γνωρίζω ότι έχω στοχοποιηθεί για τις αναρτήσεις μου αυτές από αντιδρώντες. Το έζησα από πρώτο χερι στην Αρναία πέρσι το Μαιο όταν μια ομάδα 20 προστατών της ΒΑ Χαλκιδικής μου επιτέθηκε επειδή τραβούσα φωτογραφίες σε κινητοποίηση που έκαναν έξω από το δασαρχείο Αρναίας.



Αν η κ. Ιγγλέζη πιστεύει ότι με την μήνυση της θα φοβηθώ και θα φιμωθώ, καλά θα κάνει να κρατήσει την όρεξη της. Να κρατήσει και μικρό καλάθι για τα λεφτά που περιμένει να πάρει από μένα το βιοπαλαιστή για να ταίσει τους χαραμοφάηδες που τους λέει αγωνιστές."






Με λένε Γιάννη και περιμένω το παράσημο που μου ετοίμασε η κ. Ιγγλέζη. Ας μου το στείλει κάποιος ή ας με ενημερώσει που είναι για να πάω να το πάρω.

http://politesaristoteli.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου