Αποφασίστηκε δε πως θα μοιραστούν διπλάσιοι βαθμοί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στο Άμπου Ντάμπι, προκειμένου να αυξηθεί ο ανταγωνισμός μέχρι το φινάλε, όπως αναφέρει το sport24.gr.
Εν τω μεταξύ ο Φέτελ θα φέρει κανονικά το No1 στο μονοθέσιο του το 2014 ως παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά οι υπόλοιποι οδηγοί θα πρέπει να πονοκεφαλιάσουν για να επιλέξουν τον αριθμό της αρεσκείας τους, από το #2 μέχρι το #99. Δηλαδή οι περισσότεροι θα πρέπει να αρκεστούν σε αυτόν τον αριθμό μέχρι το τέλος της καριέρας τους.
Φυσικά πρόκειται καθαρά μια κίνηση για λόγους μάρκετινγκ. Αρκεί να σκεφτεί κανείς την αυτοκρατορία που έχει "χτίσει" ο Βαλεντίνο Ρόσι (ΜotoGP) γύρω από το #46.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου