ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

"Άτυχος ο Δημήτρης Κουμποτής στο Ράλλυ Θερμαϊκού"


Δεν τα κατάφερε να τερματίσει ο Αρναιώτης Δημήτρης Κουμποτής στο 43ο Ράλλυ Θερμαΐκού.

Εγκατέλειψε στην πρώτη ειδική από μηχανική βλάβη του PEUGEOT 106.

43_rally_thermaikou/aoth1.JPG
Βαλαβάνης – Καπάρας Honda Civic Type R
Με νικητές τους Βαλαβάνη – Καπάρα μπήκε στο αρχείο της ιστορίας του Α.Ο.Θ. το 43ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού.
Άστραψε και βρόντηξε το Σαββατοκύριακο στην Χαλκιδική, κυριολεκτικά αλλά και αγωνιστικά. Από το Σάββατο η έντονη βροχόπτωση στα ανήλια τελειώματα της ειδικής διαδρομής «Ολυμπιάδα» προκαλούσε τον πονοκέφαλο τόσο της οργάνωσης όσο και των πληρωμάτων που περνούσαν τεχνικό έλεγχο και ετοιμαζόντουσαν για τον αγώνα της Κυριακής.

43_rally_thermaikou/aoth1 (2).JPG
Κωνσταντινίδης _ Κάκαρης Citroen ZX Kit Car
Βέβαια, το πρωί της Κυριακής τους βρήκε όλους κάπως πιο αισιόδοξους καθώς η ειδική διαδρομή είχε στεγνώσει και η νέφωση στην Ολυμπιάδα ήταν αραιή.
Έτσι το 1ο σκέλος του αγώνα ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς και με τους Βαλαβάνη – Καπάρα να παίρνουν το ποθητό προβάδισμα των 15 συν δευτερολέπτων από τους δεύτερους Τζαμπάζη - Ζακχαίο και αυτοί με την σειρά τους προβάδισμα μόλις 2 δευτερόλεπτων από τους τρίτους Κωνσταντινίδη – Κάκαρη.
Στο 2ο σκέλος οι συνθήκες στην ειδική άλλαξαν ριζικά. Η δυνατή βροχόπτωση μετέτρεψε το οδόστρωμα σε μια ολισθηρή επιφάνεια με τα τετακέ και τις μικρό-εξόδους να είναι σύνηθες φαινόμενο. Οι Τζαμπάζης – Ζακχαίος προσπάθησαν κέρδισαν το 2ο σκέλος δεν μπόρεσαν όμως να καλύψουν την διαφορά από τους πρώτους. Στον αντίποδα οι τρίτοι του 1ου σκέλος έχασαν την ευκαιρία να διεκδικήσουν την 2η θέση καθώς η διαφορά των 2 δευτερολέπτων αυξήθηκε στα 15.
Μεσημέρι πια, η βροχή έχει καταλαγιάσει προ πολλού και το 3ο καθοριστικό σκέλος ξεκινά. Οι Βαλαβάνης – Καπάρας οδηγούν ταχύτατα και τερματίζουν το Honda Civic Type R στις πρώτες θέσεις γενικής, Α7 και F2, αφήνοντας δεύτερους τους Τζαμπάζη – Ζακχαίο με Mitsubishi Lancer Evo 10 και τους Κωνσταντινίδη – Κάκαρη με Citroen ZX Kit Car τρίτους γενικής και δεύτερους F2. Το πλήρωμα από Βουλγαρία με τους Geradzhiev – Gadzhev στο τιμόνι του Ford Fiesta R2 τερμάτισε στην 4η θέση γενικής, την 3η θέση F2 και την 1η θέση F3.
Την 5η θέση γενικής και 2η θέση στην F3 κατέκτησαν οι ταχύτατοι Δημητρίου – Δημητρίου με Peugeot 106 S16. Οι Μαυροδής – Καραβασιλικός με Subaru Impreza αν και προσπάθησαν πολύ αρκέστηκαν στην 6η θέση γενικής. Οι Αργυρίου – Γκάλφας δεν μπόρεσαν να πρωταγωνιστήσουν στην κατηγορία τους και τερμάτισαν το Peugeot 106 S16 στην 7η θέση γενικής και την 3η θέση στην F3.
Οι Μπαξεβανάκης – Μπαξεβανάκης μπορούσαν και καλύτερα τερμάτισαν όμως το Honda Civic Type R στην 8η θέση γενικής και στην 2η θέση στην Α7, αφήνοντας πίσω τους στην 3η θέση της Α7 και την 9η γενικής τους Τάσσο – Φιδάνα με Renault Clio.
Τα υπόλοιπα 5 πληρώματα που κατάφεραν να τερματίσουν αυτόν τον αρκετά επεισοδιακό καιρικά αγώνα είναι οι Λάκης – Τριανταφυλλίδης με Seat Ibiza, Ιωαννίδης – Κωνσταντινίδης με Peugeot 306, Μπακριτζόπουλος – Περδιός με Peugeot 206 RC, Αναστασοβίτης – Αναστασοβίτης με Opel Astra Gsi και Κούκας – Νικολαΐδης με Peugeot 205.
Άτυχοι του 43ου Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού είναι οι Διαμαντόγλου – Ασπρόμουγγος και Θεοφανίδης – Θεοφανίδης με Suzuki Ignis Sport και Citroen Saxo αντίστοιχα. Αν και έκαναν έναν πολύ καλό αγώνα, στερήθηκαν τον τερματισμό λόγω εξόδου στα τελευταία χιλιόμετρα της ειδικής διαδρομής στο 3ο σκέλος.
Στα πρώτα χιλιόμετρα του 1ου σκέλους εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη οι Κουμποτής – Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16. Στο δεύτερο σκέλος εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη οι Καραβασίλης – Μηλιάδης Peugeot 106 S16, οι Κόκκαλης – Σαρηγιαννίδης με Renault Clio Williams και οι Κεχαγιάς – Σερσέμης με Peugeot 106 S16.
Από έξοδο εγκατέλειψαν στο 2ο σκέλος και οι Αναγνωστάκης – Αγγουράς με Suzuki Swift.
Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τα 21 πληρώματα που τόλμησαν μαζί του αυτήν την μεγάλη αλλαγή και τίμησαν τον όμιλο με την συμμετοχή τους στο 43ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού.
Ευχαριστεί όμως και τον Δήμο Αριστοτέλη, την Εταιρία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου, τα Σούπερ Μάρκετ Arista – Κρεωπολείο Παντάλη, τα ανταλλακτικά ιαπωνικών αυτοκινήτων Μπαξεβανάκης, την τεχνική εταιρία κατασκευών Δ. Τζαμπάζης Α.Ε. αλλά και όλους τους μικρούς χορηγούς που βοήθησαν ο καθένας στο μέτρο των δυνατοτήτων τους.
Επόμενος αγώνας το 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., το οποίο προσμετρά στον Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, στις 13-14 Σεπτεμβρίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου