ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Κώστας Καραγιάννης στον Arena FM 89,4 "ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ"

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο πρόεδρος του Απόλλωνα Αρναίας, Κώστας Καραγιάννης και μίλησε για το επερχόμενο παιχνίδι της ομάδας του με τον Άρη.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:


Για το πρόγραμμα της ομάδας του:
« Έχουμε ένα παιχνίδι την Τετάρτη με το Αγιονέρι και μετά ένα παιχνίδι με τον Άρη. Η ομάδα πιστεύω πως θα σωθεί. Σίγουρα θα υποβιβαστούν τέσσερις ομάδες και δεν ξέρουμε αν θα πέσει πέμπτος. Μετά τον Άρη έχουμε παιχνίδια με αδιάφορες ομάδες και νομίζω πως θα τα καταφέρουμε. Το δύσκολο ματς είναι με τον Άρη την Κυριακή».
Για το γήπεδο στην Αρναία:
«Θα παίξουμε με τον Άρη στην Αρναία που χωράει 4.000 κόσμο. Ο τάπητας είναι καλός και ακόμα και να βρέξει έχουμε δικά μας μηχανήματα και όλα είναι οργανωμένα. Με πήραν σήμερα από τον Άρη τηλέφωνο και ρώτησαν αν άλλαξε ο πρόεδρος και εγώ τους απάντησα πως μόνο στον Άρη αλλάζει ο πρόεδρος».
Για το αν είναι υποστηρικτής του Άρη:
«Αυτό το ξέρουν όλοι. Όσοι έρθουν στο γήπεδο πρέπει να ξέρουν πως θα υπάρχει ένα φιλικό κλίμα».
Για το αν ζήτησε εισιτήρια ο Άρης:
«Δεν ζήτησε τίποτα ο Άρης. Με ρώτησαν για τα εισιτήρια και τους είπα πως υπάρχουν εκδοτήρια έξω από το γήπεδο με εισιτήρια 10 ευρώ όπως πλήρωναν και οι «αιμοδότες» της ομάδας».
Για την ατμόσφαιρα που θα έχει το παιχνίδι με τον Άρη:
«Θα γίνει ένα πολύ καλό παιχνίδι. Εμείς θέλουμε να πάρει το πρωτάθλημα ο Άρης και να σωθούμε εμείς. Το παιχνίδι θα είναι σε φιλικό πλαίσιο και δεν θέλω να γίνει κανένα έκτροπο. Εγώ είμαι και ήμουν συνδεσμίτης από παλιά. Αυτοί που θέλουν να κάνουν «ντου» στο γήπεδο ή οποιαδήποτε άλλη χαζομάρα ας έρθουν να βρουν εμένα. Δεν πρέπει να γίνει καμία χαζομάρα. Αυτός που δεν έχει εισιτήριο ας έρθει να με βρει για να τον βάλω μέσα στο γήπεδο. Δεν θα κολλήσουμε στα πέντε ή στα 50 άτομα. Εγώ έχω βρεθεί εκεί που βρίσκονται τα νέα παιδιά. Έχω γυρίσει όλα τα γήπεδα με τον Άρη και δεν θέλουμε να γίνει το παραμικρό στο χωριό. Δεν πρέπει να γίνει τίποτα στον σύνδεσμο του ΠΑΟΚ, πρέπει στο γήπεδο να καθίσουμε όλοι φρόνιμα και δεν πρόκειται να γίνει το παραμικρό. Θα παρακαλέσω τον κόσμο να έρθει ειρηνικά και όμορφα».
http://www.arenafm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου