ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Νέο μπούλινγκ στην Ιερισσό.Υπάλληλος του Δήμου που τον πληρώνουμε εμείς οι δημότες, προς εργαζόμενο της εταιρίας.


Και ενώ ο ο εκ περιτροπής Δήμαρχος εμφανίζεται στην ΕΡΤ3 και παραδέχεται ότι υπάρχει μπούλινγκ στην Ιερισσό, προς τους εργαζόμενους της Ελληνικός Χρυσός και το ονομάζει ''καινούργια έκφραση'' το μπουλινγκ, ακόμη μια περίπτωση με μπούλινγκ.....
ή  νταηλίκι, ή τσαμπουκάς έρχεται στο Εργοχαλκιδικής με Email από αναγνώστη  ενώ όπως θα διαβάσετε η Δημοτική αρχή είναι ενήμεροι αλλά και πάλι δεν το καταδικάζει δεν κάνει καμία ενέργεια ώστε να αποτραπούν αυτές οι πράξεις  παρά μόνο  αντιμετωπίζει  το περιστατικό ως ένα καθημερινό συμβάν 

''το πρωι (περιοδο της διαθεσημοτητας μας) εκανα δουλειες στο προαυλιο χωρο του σπιτιου μου μαζι με ενα φιλο και εκεινη την ωρα ηρθε το σκουπιδιαρικο να παρει τα σκουπιδια της γειτονιας.τοτε αρχισε να με βριζει ο ενας απο τους δυο εργαζομενους(ντοπιος) χυδαια για τις γνωστες αιτιες περι επαγγελματικων μου επιλογων.η οικογενεια μου και ολη η υπολοιπη γειτονια(με τους οποιους εχουμε αψογες σχεσεις) τρομακρατηθηκαν. χωρις να του απαντησω καν πηγα με την γυναικα μου να μιλησω στον δημαρχο ο οποιος ελειπε. οποτε μιλησα με τον αντιδημαρχο ο οποιος ναι μεν με εδειξε κατανοηση αλλα στο αιτημα μου να παρει θεση με ειπε απλα οτι θα του κανει συστασεις.του ζητησα μεχρι και να τον καλεσει μπροστα μου αλλα ο αντιδημαρχος το αρνηθηκε. η ερωτηση που εκανα ηταν απλη: πως ο υπαλληλος μου( εμμεσα αυτο ισχυει) την ωρα της εργασιας του με βριζει εξω απο το σπιτι μου(μπροστα στα παιδια μου) 
και οταν μιλαω με τον ''προισταμενο'' του  και δημαρχο μου αυτος με κατανοει μεν αλλα δεν παιρνει ουσιαστικη θεση δε. 
αυτο εγινε την επομενη των δηλωσεων Ζουμπα στον Τελλογλου περι ενοτητας των κατοικων.''
 
    Αυτός ειναι  ο λόγος  που έχει ξεσπιτώσει στην κυριολεξία ολόκληρες οικογένειες μεταλλωρύχων που δεν άντεξαν να πέφτουν θύματα εκφοβισμού και κοινωνικού ρατσισμού.

 Την λύση αυτού του προβλήματος θα πρέπει να δόση πλέον μόνο  ο η δικαιοσύνη  και η παρέμβαση του εισαγγελέα μετά και την ομολογία του Δημάρχου. 


http://ergoliptesxalkidikis.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου