Και ευτυχώς διαπιστώσαμε, ότι το μοντέλο που προορίζεται να κυκλοφορήσει περί τα τέλη του 2013, δεν διαφέρει σχεδιαστικά παρά μόνον στις λεπτομέρειες από το concept car που είχαμε θαυμάσει στην ελβετική πόλη πριν δύο χρόνια. Στις φωτογραφίες βλέπουμε την Porsche 918 Spyder με σκληρή οροφή, η οποία θα μπορεί πιθανότατα να αφαιρεθεί, ενώ ξεχωρίζουν στο πίσω μέρος η επιβλητική αεροτομή και οι διπλές εξατμίσεις στα φτερά.
Το υβριδικό σύστημα απαρτίζεται από έναν V8 βενζινοκινητήρα 4,6 λίτρων και 580 ίππους ισχύ, που έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του αμαξώματος και προέρχεται από την Porsche RS Spyder. Η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς γίνεται με τη μεσολάβηση ενός σειριακού σαζμάν επτά σχέσεων, ενώ προβλέπονται και δύο ηλεκτρικά μοτέρ (από ένα στον μπροστινό και στον πίσω άξονα) συνολικής ισχύος 170 kW.
Το υβριδικό σύστημα αποδίδει στο σύνολό του 770 ίππους και μέγιστη ροπή στρέψης 750 Nm, το αυτοκίνητο ζυγίζει γύρω στα 1.700 κιλά και εφοδιάζεται μεταξύ άλλων με εξαιρετικά αποτελεσματικά κεραμικά φρένα.
Όταν λειτουργούν συγχρόνως όλα τα μοτέρ, τότε γίνεται η μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, η αυτονομία μόνον με τους ηλεκτροκινητήρες φτάνει τα 25 χιλιόμετρα και η τελική ταχύτητα με αμειγή ηλεκτροκίνηση αγγίζει τα 150 χλμ./ώρα. Όσο για τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, μπορούν να φορτιστούν και εξωτερικά από οικιακή πρίζα (τεχνολογία plug-in) μέσα σε τρεις ώρες.
Η Porsche αναφέρει ως μέση κατανάλωση τα 3,0 λίτρα αμόλυβδη ανά 100 χλμ. και δηλώνει ότι το αυτοκίνητο εκπέμπει μόλις 70 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά 100 χλμ., αν και η 918 Spyder επιταχύνει από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα σε 3,0" (τα 0-200 χλμ./ώρα τα διανύει σε 9") και πιάνει τα 325 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Πικρή γεύση αφήνει η τιμή αγοράς του υβριδικού super car, που θα κοστίζει στη Γερμανία 768.025 ευρώ, ενώ η παραγωγή του θα περιοριστεί σε...918 κομμάτια! Ό,τι πρέπει για συλλέκτες δηλαδή.