ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Κατσικοκέρης: «Τιμητικό το ενδιαφέρον του Άρη»

Κατσικοκέρης: «Τιμητικό το ενδιαφέρον του Άρη»

Στο στόχαστρο του Άρη για την ενίσχυση της επιθετικής του γραμμής βρίσκεται ο Νίκος Κατσικοκέρης, ο οποίος είναι ενήμερος για το ενδιαφέρον και θετικός στο ενδεχόμενο...
«Με ενημέρωσε ο εκπρόσωπος μου για το έντονο ενδιαφέρον που δείχνει ο Άρης για την απόκτηση μου. Θεωρώ κάτι παραπάνω από τιμητικό το γεγονός ότι και μόνο ενδιαφέρεται για μένα μια ομάδα με το όνομα, το κύρος και την ιστορία του Άρη», δήλωσε ο 24χρονος επιθετικός του Εργοτέλη μιλώντας στην εφημερίδα «Metrosport».
Στη συνέχεια ανέφερε πως ελπίζει να βρεθεί μια συμφέρουσα λύση για όλες τις πλευρές και να του δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστεί με τη φανέλα του Άρη: «Το θέμα της μεταγραφής μου το χειρίζεται αποκλειστικά ο μάνατζερ μου που έχει αναλάβει τις επαφές των δύο ομάδων και ευελπιστώ να βρεθεί η καλύτερη λύση για τον Εργοτέλη, ούτως ώστε να μου επιτραπεί να φορέσω τη φανέλα του Άρη και να αγωνιστώ του χρόνου ξανά στη Super League. Φαντάζομαι πως τις επόμενες ημέρες θα προχωρήσουν περισσότερο οι συζητήσεις, για να είμαι σε θέση να πω περισσότερα. Ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά».
Η πρόταση του Άρη αφορά τον δανεισμό του Κατσικοκέρη από την κρητική ομάδα με οψιόν αγοράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου