ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Πήρε Ρένια ο Άρης- "Κλείνει" Τάτο και Τζανακάκη

Πήρε Ρένια ο Άρης- "Κλείνει" Τάτο και Τζανακάκη

Ενισχύεται μεταγραφικά ο Άρης ενόψει της συνέχειας του πρωταθλήματος που απέκτησε τον Άντι Ρένια για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Ο αλβανικής καταγωγής 20χρονος μεσοεπιθετικός είπε ότι "Ήταν ένα όνειρο ζωής...

και είμαι πολύ χαρούμενος που πραγματοποιήθηκε. Είναι μια δικαίωση για τις προσπάθειες που έκανα όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους πίστεψαν σε μένα και με στήριξαν από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον Άρη. Είμαι έτοιμος να ανταποκριθώ στην μεγάλη πρόκληση της καριέρας μου και να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις την ομάδα μου".

Στο μεταξύ, η ΠΑΕ Αρης είναι πολύ κοντά σε συμφωνία με τον Ολυμπιακό για τον δανεισμό του Ανδρέα Τάτου, αλλά και με τον Εργοτέλη για την απόκτηση του Μανώλη Τζανακάκη, με τον οποίο έχει έρθει σε συμφωνία η ΠΑΕ της Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου