ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Πούντιασε η Kate Upton στην Ανταρκτική! Θέλει κότσια να φοράς μπικίνι στα χιόνια (video)


   Μπορεί η φωτογράφιση της στην παγωμένη Ανταρκτική με ελάχιστα ρούχα για λογαριασμό του περιοδικού Sports Illustrated να πήρε τα εύσημα του αντρικού πληθυσμού ωστόσο η 21χρονη ξανθιά αποκάλυψε σε εκπομπή πως υπέφερε από κρυοπαγήματα. 
   «Είμαι από τη Φλόριντα και εξεπλάγην όταν μου είπαν από το περιοδικό ότι η φωτογράφιση θα γίνει στο Νότιο Πόλο! Όταν γύρισα πίσω ήταν σαν να έχανα την αίσθηση της όρασης και της ακοής, γιατί ο οργανισμός μου δούλευε σκληρά για να με κρατήσει ζεστή», είπε η ξανθιά σεξοβόμβα σε τηλεοπτική εκπομπή. 
   Όσο για το λόγο που δέχθηκε να το κάνει; «Το πρώτο μου εξώφυλλο στο Sports Illustrated είναι αυτό που βοήθησε την καριέρα μου να απογειωθεί. Και τους οφείλω πολλά», είπε η Kate που εκτιμάει όσους την βοήθησαν να γίνει αυτό που είναι σήμερα.



Δείτε ένα βίντεο από την φωτογράφιση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου