ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

"Για πολλά γέλια:Δείτε τι ευχήθηκε ο Μάρκους Μπεργκ το νέο απόκτημα του Παναθηναικού"

Μπεργκ: «Τίτλους με τον Παναθηναϊκό» (photos) | onsports.gr

Την ευχή του να πετύχει κάποια τέρματα και να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό να κατακτήσει τίτλους εξέφρασε ο Μάρκους Μπεργκ.

Ο Σουηδός επιθετικός βρέθηκε στην Αθήνα, όπου είχε τις τελικές επαφές με τους «πράσινους» και συμφώνησε για συμβόλαιο τριετούς διάρκειας και όπως υποστήριξε κατά την αποχώρησή του για την Γερμανία, στόχος του είναι να βοηθήσει το «τριφύλλι» να κατακτήσει τίτλους.
«Είναι μεγάλη ομάδα ο Παναθηναϊκός και μια μεγάλη ευκαιρία για μένα να παίξω εδώ», ήταν τα πρώτα του λόγια και συνέχισε για τις πρώτες του εντυπώσεις: «Μου αρέσει η πόλη και ο καιρός είναι καλός. Είχα καλό προαίσθημα από την αρχή για τη μεταγραφή μου στον Παναθηναϊκό. Μιλήσαμε με τον προπονητή, ο οποίος μου έκανε καλή εντύπωση, όπως και ο τεχνικός διευθυντής. Είναι μια μεγάλη ομάδα ο Παναθηναϊκός».
Αναφορικά με τους στόχους του, ο Μάρκους Μπεργκ, υποστήριξε: «Ελπίζω να πετύχω κάποια γκολ. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα και εκείνη να βοηθήσει εμένα. Ελπίζω να κερδίσουμε κάποιους τίτλους. Δεν είμαι 100% έτοιμος, αλλά έχω αρχίσει προπονήσεις. Οι φίλαθλοι είναι φανταστικοί, ελπίζω να πετύχουμε κάτι καλό. Θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και ευελπιστώ να έχουμε μια φανταστική χρονιά».
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου