ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Μάρτενς: «Κρατούσα γκολ για τον ΠΑΟΚ» (videos)

Μάρτενς: «Κρατούσα γκολ για τον ΠΑΟΚ» | onsports.gr
Στην Θεσσαλονίκη έφτασε το βράδυ της Πέμπτης (16/1) ο Μάαρτεν Μάρτενς προκειμένου να ενσωματωθεί στον ΠΑΟΚ.

Ο Βέλγος μέσος έφτασε το βράδυ στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», παρέλαβε τη νέα του φανέλα και στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του «Δικέφαλου» εξέφρασε την ικανοποίησή του για την μεταγραφή του στους Θεσσαλονικείς.
«Είμαι χαρούμενος, ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Υπήρχαν πολλά πράγματα που έπρεπε να γίνουν τις προηγούμενες εβδομάδες, αλλά όλα τελείωσαν και τώρα αρχίζει η πραγματική δουλειά για μένα. Ο ΠΑΟΚ είναι φιλόδοξος σύλλογος όπως κι εγώ και πιστεύω πως μπορούμε να πετύχουμε πράγματα», ήταν τα πρώτα του λόγια.
Και πρόσθεσε: «Υπήρχαν ορισμένα συγκεκριμένα πράγματα που υπήρχαν στην κορυφή της λίστας μου. Έπειτα από μια καριέρα στην Ολλανδία, αφού από το Βέλγιο έφυγα νωρίς, ήθελα να βιώσω κάτι τελείως διαφορετικό, αλλά να πάω σε ομάδα που να έχει ψηλούς στόχους, να κάνει πρωταθλητισμό. Ο ΠΑΟΚ είναι μια ομάδα που προσπαθεί να κερδίσει τίτλους, είναι στην κορυφαίες θέσεις της βαθμολογίας και μπορεί να κοντράρει τους καλύτερους. Γι’ αυτό τον επέλεξα.
Έμαθα για το ενδιαφέρον στα μέσα Δεκεμβρίου και περίμενα ως την διακοπή του πρωταθλήματος στην Ολλανδία για να έχω περισσότερο χρόνο να το σκεφτώ και να μιλήσω με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ να δω αν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον. Έπειτα από 2-3 είχα πειστεί πως ο ΠΑΟΚ ήταν η σωστή επιλογή. Έχω μιλήσει με αρκετούς ανθρώπους μέσα από την ομάδα, μου έχουν εξηγήσει τι είναι ο ΠΑΟΚ και ελπίζω να πετύχουμε τους στόχους μας».
Τέλος, για τη θέση του μέσα στον αγωνιστικό χώρο, απάντησε: «Δεν θέλω να πω πολλά για το τι μπορώ να πετύχω. Θα παλεύω κάθε μέρα για το καλύτερο και θα δούμε τι θα γίνει. Η αλήθεια είναι πως αυτή είναι η θέση μου και έχω τα προσόντα να βοηθήσω την ομάδα στο δημιουργικό κομμάτι. Στην Ολλανδία κατάφερα να βοηθήσω από αυτή τη θέση την ομάδα μου να κατακτήσει τίτλους. Έχω αρκετές ασίστ, αλλά η αλήθεια είναι πως φέτος δεν έχω πετύχει πολλά γκολ φέτος και τα γκολ παίζουν ρόλο. Ίσως κρατούσα τα περισσότερα για τον ΠΑΟΚ».






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου