ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

"Οι δηλώσεις του προπονητή του ΑΠΟΛΛΩΝΑ Γ. Τζιφόπουλου για το ισόπαλο παιχνίδι με την Καβάλα" (video)

tzif
Μετά το ματς ο νέος προπονητής 
του ΑΠΟΛΛΩΝΑ Γιάννης Τζιφόπουλος είπε:





«Ευχαριστούμε την Καβάλα για την φιλοξενία. Ήταν ένα δυνατό ματς. Είμαι ευχαριστημένος από τους παίκτες μου. Πήραμε βαθμό σε μια δύσκολη έδρα. Για την φάση του 15ου λεπτού σωστά ο διαιτητής έδειξε κίτρινη κάρτα αφού δύο παίκτες μας ήταν πίσω από τον τερματοφύλακα».
Ο προπονητής της Καβάλας Γιάννης Ισπυρλίδης είπε: «Ξέραμε ότι το ματς θα ήταν δύσκολο αφού πάντα η αλλαγή προπονητή κάνει καλό στην ομάδα που την κάνει. Ήμασταν αρκετά καλοί. Χάσαμε πολλές ευκαιρίες. Όταν αυτές δεν τις εκμεταλλεύεσαι, αυτό το πληρώνεις. Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών. Συνεχίζουμε στον ίδιο δρόμο. Παιχνίδι με παιχνίδι η ομάδα είναι καλύτερη. Το παιχνίδι εμείς το κάναμε δύσκολο όταν δεν μετατρέψαμε τις ευκαιρίες σε γκολ. Δεν έχω παράπονο από τους παίκτες μου. Ήταν σε κακή μέρα ως προς τις ευκαιρίες και το σκοράρισμα. Στη φάση του γκολ που δεχθήκαμε δεν έγινε καλή συνεννόηση των αμυντικών στο τεχνητό οφσάιντ».

http://www.proininews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου