ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2016

"Δημήτρης Κουμποτής - Δις Κυπελλούχος"



Δημήτρης Κουμποτής
Οργανωτικός, συγκεντρωτικός αλλά με αφοπλιστικό χαμόγελο και πρότυπη ηρεμία ο Δημήτρης Κουμποτής μπορεί πλέον και απολαμβάνει τις δάφνες μιας δύσκολης και επίπονης αγωνιστικής χρονιάς. 

Η συνταγή της επιτυχίας μοιάζει να είναι το ίδιο απλή όσο και περίπλοκη. 

Η μεθοδικότητα και ταχύτητα του ιδίου, η αξιοπιστία του αγωνιστικού, ο επαγγελματισμός των συνοδηγών (Σάββα Μαυτροματίδη, Δημήτρη Αμαξόπουλου και Σωτήρη Καπάρα) και η λειτουργικότητα της ομάδας (Χρήστος Κωνσταντίνου και Άκη Γαλάνη) έφταιξαν ώστε να «απογειωθεί» από τον ανταγωνισμό.  



Δόθηκαν 11 μάχες για την κατάκτηση των Κυπέλλων, έξι για το Πανελλήνιο Ασφάλτου και πέντε για το Βορείου Ελλάδος. Ο απολογισμός δέκα τερματισμοί και μια εγκατάλειψη, αυτή στο 38ο Ράλλυ Παλάδιο.  




Σάββας Μαυροματίδης

Χρήστος Κωνσταντίνου
Άκης Γαλάνης
 Το συναντήσαμε στο ένα από τα δύο καταστήματα κινητής τηλεφωνίας «Γερμανός» όπου και τον υποβάλαμε στο μαρτύριο των ερωτήσω-απαντήσεων. Ιδού η περίληψη της δίωρης συνάντησης.

Δώσε μας το χρονοδιάγραμμα της χρονιάς που πέρασε: Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η αγωνιστική χρονιά ξεκίνησε χωρίς προγραμματισμό. Την αυλαία άνοιξε το 11ο Ράλλυ Τρικάλων στο οποίο συμμετείχαμε για να δοκιμάσουμε το αγωνιστικό αλλά και την βιολογική μου κατάσταση μετά το ατύχημα που είχα πέρσι πριν από το Ράλλυ ΔΕΘ. Η 4η θέση γενικής και 1η  θέση στην F2 και την A6 ήταν κάτι παραπάνω από μια ικανοποιητική αρχή.  Η συμμετοχή μας στο 21ο Ράλλυ Φίλιππος ήταν λίγο πολύ δεδομένη καθώς πρόκειται για έναν αγαπημένο και κοντινό σε απόσταση αγώνα. Στον τρίτο αγώνα, το 8ο Ράλλυ Όθρυς, συμμετείχαμε επειδή το αγωνιστικό ήταν αποδεδειγμένα σε πολύ καλή κατάσταση, υπήρχε η υποδομή (ελαστικά κτλ) και η ομάδα μπορούσε.
Η απόφαση της ολικής εμπλοκής της ομάδας στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου ήρθε μετά από τα εξαιρετικά αποτελέσματα σε αυτούς τους τρεις αγώνες και  την έντονη παρότρυνση του αρχιμηχανικού Χρήστο Κωνσταντίνου. Μια απόφαση η οποία στηρίχθηκε και στην συμμετοχή του “Louki Louk” ως συνοδηγού στους αγώνες που αφορούσαν στη Νότα Ελλάδα, η βοήθειά του οποίου ήταν κάτι περισσότερο από πολύτιμη και οι γνώσεις του υψηλού επιπέδου.
Την ίδια χρονική περίοδο προστέθηκε ως χορηγός και η MLS (Making LifeSimple).  Γέννημα θρέμμα Θεσσαλονίκης η MLS μια αναπτυσσόμενη εταιρία σε ένα απαιτητικό περιβάλλον επέλεξε να επενδύσει στους αγώνες αυτοκινήτου Ράλλυ, γνωρίζοντας την ειδοποιός διαφορά που κάνει αυτούς τους αγώνες να ξεχωρίζουν ως ένα από τα πιο ανταγωνιστικά αθλήματα του πλανήτη.
Λίγο αργότερα, συγκεκριμένα μετά το 8ο Ράλλυ Δωδώνης, πήραμε την απόφαση να «κυνηγήσουμε» ταυτόχρονα και το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.  Αποφάσεις οι οποίες εκ των υστέρων αποδείχθηκαν σοφές καθώς πραγματοποιήθηκε το όνειρό μου. Μια χρονιά πλήρους εμπλοκής και μάλιστα μετ’ αξιώσεων. 

Τι άλλαξε και τι έμεινε ίδιο στους Αγώνες απ’ όταν ξεκίνησες; Έμεινε ίδιο το πάθος και η απόλαυση που αποκομίζω από τους αγώνες αυτοκινήτου, Άλλαξε η σοβαρότητα με την οποία προσεγγίζω την εμπλοκή μου σε αυτούς, η ωριμότητα με την οποία αγωνίζομαι και φυσικά τα κοστολόγια.

Τι σου πρόσφεραν και τι σε χάλασε στους αγώνες αυτοκινήτου; Μου πρόσφεραν όμορφες προσωπικές αλά και ομαδικές στιγμές. Εξαιρετική εκτόνωση και διαφυγή από τα καθημερινότητα. Με χάλασαν οι μικρό - ίντριγκες και οι μικρό – εγωισμοί.  

Πως βλέπεις το μέλλον των αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα; Μας βλέπω να ταλαιπωρούμαστε το ίδιο τα επόμενα χρόνια αν δεν γίνουν σοβαρές αλλαγές στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και δεν δοθούν λύσεις από την ΟΜΑΕ. Για παράδειγμα:
  1. Υποστήριξη ακαδημιών βάζοντας τις βάσεις και δημιουργώντας ένα φυτώριο για το μέλλον των αγώνων αυτοκινήτου
  2. Προσέλκυση κεντρικών χορηγών ώστε να αναβαθμιστεί στο σύνολό του ο μηχανοκίνητος αθλητισμός.
  3. Πιο σοβαρή προβολή των αγώνων σε πανελλαδικό επίπεδο.
  4. Εκμοντερνισμός των κανόνων που διέπουν τους θεατές ώστε να γίνουν και πάλι ελκυστικοί  σε αυτούς οι αγώνες αυτοκινήτου.
Ποια τα καλά και ποια τα  κακά του έλληνα αγωνιζόμενου; Οι πλειοψηφία των ελλήνων αγωνιζομένων είναι παθιασμένοι και ιδιαίτερα ενθουσιώδες αθλητές αλλά χωρίς υπομονή και επιμονή ώστε να καλλιεργηθεί και να αποδώσει αυτό που αγαπούν.

Ταυτότητα
Ονοματεπώνυμο: Κουμποτής Δημήτρης
Έτος Γέννησης:  1961
Τόπος καταγωγής & διαμονής: Αρναία Χαλκιδικής,  Θεσσαλονίκη
Επάγγελμα - ασχολίες: Έμπορος Κινητής Τηλεφωνίας ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πρώτος Αγώνας: Ράλλυ Θερμαϊκού 1980
Αγωνιστικά: Nissan Micra 1300cc, Peugeot 106 S16 1600cc                                                   
Καλύτερη στιγμή: 1η θέση στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου 2007 στην Α6, Κυπελλούχος βορείου Ελλάδος 2015 1η θέση στην F2 και A6, Κυπελλούχος Ελλάδος  F2 και A6                           
Συνοδηγοί: Λάκης Βαλασίδης, Χρήστος Κεχαγιάς, Ανδρέας Χάψας, Δημήτρης Πανταζής, Σάββας Μαυροματίδης, Δημήτρης Αμαξόπουλος, Σωτήρης Καπάρας
Πρόγραμμα 2016: Επιλεκτικά κάποιους αγώνες
Θα ήθελε να αγωνιστεί με: Peugeot  208 T16 R5
Αν είχες την ευκαιρία να συμμετέχεις σε  έναν  οποιασδήποτε μορφής αγώνα τι αγώνας θα ήταν αυτός  και με τι αγωνιστικό;
Το μέλλον: Ράλλυ όσο αντέχει το μυαλό και η τσέπη
Αφορμή εμπλοκής στο σπορ: Η έλξη που ασκεί η ταχύτητα  
Οι αγώνες είναι: Εκτόνωση & Ψυχαγωγία
Μορφές αγώνα που προτιμά: Ασφάλτινα Ράλλυ
WRC ή F1; WRC
Σε έναν νέο αγωνιζόμενο θα έλεγα: Βήμα - Βήμα
Για το μέλλον των αγώνων θα ήθελε: Προβολή και Χορηγούς
Από τους αγώνες αυτό που μένει είναι: Εικόνες, φωτογραφίες, οι χρόνοι και «θυμάσαι τότε που...»











http://thegrumby.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου