ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Το νέο κομμάτι του MOHAWK! "ΒΡΕΧΕΙ" (video)

Ακούστε το νέο κομμάτι του MOHAWK 
με τίτλο "ΒΡΕΧΕΙ".







ΣΤΙΧΟΙ/ΕΡΜΗΝΕΙΑ : MOHAWK
RECORDING-MIXING-MASTERING : INCOGNITO M. 
BEAT : INSTRUMENTAL BY HHVIBE


LYRICKS:

Και έξω βρέχει
άδειο το δωμάτιο και μουσική να παίζει 
2 λόγια ακουμπισμένα βλέπω πάνω στο τραπέζι 
πως η μοίρα μας δεν φέρνει λέει ότι μας αρέσει.

Δεν πίστεψα λέξη και έτσι άπλωσα τα χέρια μου
να σηκώσω τον ήλιο μου να φωτίσω την μέρα μου 
για το καλημέρα που δεν μας είπε κανείς τους
έβαλα φωτιά φωτιά να πάρει η φωνή τους.

Και όλα τέλια τελεία ατέλεια καμιά ωραία 
πέταξα την παλιά μου ιδέα και αναζητώ μια νέα
πέφτει η αυλαία και ο κόσμος χειροκροτάει
δεν κατάλαβαν το έργο και ο σκηνοθέτης γελάει.

Τώρα τι? ψεύτικα λόγια και τζάμπα χάδια
και αν η μέρα φαίνεται από το πρωί θα ξυπνάω τα βράδια
και η σιωπή είναι χρυσός τότε εγώ είμαι ρέστος 
επέλεξα να μιλάω και ο λόγος μου είναι σκέτος.

----------------------------------------­----------------------------------------­---------------------------

Έξω βρέχει μέσα μπάζουνε νερά 
θα φταίει η τρύπια αισθητική τους και η σάπια τους καρδιά 
δεν τους εμπιστεύομαι με μάτια ανοιχτά 
ξεχάσαν τι θα πει το να αγαπάς ειλικρινά.

Η ανθρωπιά τώρα πουλήθηκε ρε έγινε πόρνη 
και ο κάθε βρωμιάρης της βάζει χέρι την λερώνει 
ψάχνει το μεροκάματο της σε κάποιο ακριβό σαλόνι
και ο ήλιος που σου έλεγα πριν ξανά δεν ξημερώνει.

Κοιτάζω από το μπαλκόνι και ο κόσμος με αγχώνει
ακούνε ότι τους συμφέρει πάνε σε όποιον τους πληρώνει
ξεχάσαν το χθες τους και έκαψαν τα πιστεύω τους 
ξεπούλησαν για 2 δολάρια όλο το έργο τους .

Και δεν γυρνάω την πλάτη μου γιατί ξέρω τι κρύβουν
είναι καλοί ηθοποιοί μάθανε να μην το δείχνουν 
τα κέδροι τους αυξάνονται όσο ο χρόνος τρέχει
ΈΞΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΛΙΑΚΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΒΡΕΧΕΙ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου