ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

"Ομολογία Μπλάτερ: Εγιναν στημένες κληρώσεις με... ζεστά-κρύα μπαλάκια"


Αδιανόητη δήλωση από τον πρώην πρόεδρο της FIFA Γιόζεπ Μπλάτερ ο οποίος σε συνέντευξη του στην εφημερίδα της Αργεντινής «La Nacion» ότι ως αυτόπτης μάρτυρας είδε στημένη κλήρωση ευρωπαϊκών διοργανώσεων!


Μάλιστα, αποκάλυψε ότι έγινε η κλήρωση με ζεστά και κρύα μπαλάκια, με σαφείς υπαινιγμούς προς τον νυν πρόεδρο της FIFA Τζιάνι Ινφαντίνο, που ήταν υπεύθυνος κληρώσεων στην UEFA: «Το είδα με τα ίδια μου τα μάτια. Ήταν σκέτη κοροϊδία. Αφορούσε κλήρωση ευρωπαϊκών διοργανώσεων. Μόνο ένας το έχει πετύχει. Ήταν ένας Ιταλός. Μπορείς να δεις ότι αναγνωρίζει τα μπαλάκια που κληρώνονται. Μπορείς να τα κάνεις είτε ζεστά είτε κρύα! Ήμουν μάρτυρας».

Ο ίδιος αρνήθηκε ότι έχει στήσει με ανάλογο τρόπο κλήρωση εθνικών ομάδων: «Ποτέ δεν το έχω κάνει αυτό. Ποτέ δεν έχω στήσει κληρώσεις. Άλλοι… πρόεδροι το έχουν κάνει αυτό. Αυτοί έβγαλαν με τα χέρια τους τέτοια μπαλάκια από την γυάλα. Εγώ ήμουν καθαρός ως το τέλος», ενώ πρόσθεσε σε όλα όσα του επισυνάπτονται: «Εγώ δεν έχω παραβιάσει ποτέ τον ποινικό κώδικα. Έχω την συνείδησή μου καθαρή»!

Πηγή: sdna

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου