ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

Άρχισαν τα όργανα! Επίθεση στον πρόεδρο της ΕΠΣ Αθηνών: "Με χτύπησαν λόγω των εκλογών της ΕΠΟ"

Μαφιόζικη επίθεση δέχθηκε χθες (19/7) το βράδυ από άγνωστο ο πρόεδρος της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αθηνών, Παναγιώτης Δημητρίου.

Όπως αποκαλύφθηκε από τον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΠΟΡ FM 94.6, η επίθεση έγινε έξω από το σπίτι του όπου ένας άγνωστος τον περίμενε και τον χτύπησε, ενώ στη συνέχεια διέφυγε με μηχανάκι που οδηγούσε ο συνεργός του και τον περίμενε λίγο πιο μακριά.
Ο Παναγιώτης Δημητρίου που είναι από τα κορυφαία στελέχη της αντιπολίτευσης στην ΕΠΟ είναι καλά στην υγεία του και έχει καταγγείλει στην αστυνομία το περιστατικό.
Σε επικοινωνία που είχε ο ΣΠΟΡ FM με τον κ. Δημητρίου, ο πρόεδρος της ΕΠΣ Αθηνών είπε ότι ο άγνωστος τον περίμενε κάτω από το σπίτι του περίπου στις 20.30 το βράδυ και τον χτύπησε δύο φορές με γροθιά στο πρόσωπο χωρίς να του πει κουβέντα.
Ο κ. Δημητρίου μάλιστα, δήλωσε πεπεισμένος ότι η επίθεση που δέχθηκε χθες στο βράδυ από αγνώστους έχει άμεσα σχέση με τις εκλογές της ΕΠΟ. Συγκεκρικένα είπε στην εκπομπή «Football Factory»:
«Χθες γύρω στις 20:30 το βράδυ πήγα να φύγω από το σπίτι μου και πήγα την ώρα που ήταν να μπω στο αυτοκίνητο μου, μου επιτέθηκε ένας άγνωστος και με χτύπησε στο πρόσωπο. Στη συνέχεια το έβαλε στα πόδια, δεν μου είπε κάτι. Έχω καταθέσει μήνυση κατά αγνώστων για θέματα αθλητικής βίας. Δεν είχα δεχθεί καμία απειλή το προηγούμενο διάστημα. Ο λόγος που έγινε αυτό είναι ότι έχουμε εκλογές στην ΕΠΟ. Βγάλτε εσείς τα συμπεράσματά τους. 100% αυτός είναι ο λόγος, δεν είναι 99%».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου