ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

"Η συγκινητική πράξη Κύπριου κομμωτή στη Θεσσαλονίκη – Κούρεψε τους άστεγους" (video)

Μια ιδέα που «τον βασάνιζε» από πέρσι, κατάφερε να υλοποιήσει το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, ο κομμωτής Ανδρέας Χρίστου από τη Λεμεσό.



Ο 20χρονος κομμωτής στις 30 Σεπτεμβρίου βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη με τη βοήθεια και τη στήριξη της «Muc Haircare Cyprus» πετυχαίνοντας την υλοποίηση ενός προσωπικού του στόχου -να προσφέρει το ελάχιστο που μπορεί σε όσους ανθρώπους ζουν στο δρόμο και στην ουσία είναι ξεχασμένοι απ’ όλους.
«Όταν βρέθηκα πέρσι στη Θεσσαλονίκη, πριν καν έχω το δικό μου κομμωτήριο, είδα στο δρόμο αρκετούς ανθρώπους άστεγους, να κοιμούνται σε κουτιά και σε γωνιές παρατημένοι. Δεν είχα ξαναδεί από κοντά κάτι τέτοιο.
Όταν πήγα φαγητό σε κάποιον από αυτούς, αρχίσαμε να μιλάμε και όταν του είπα πώς είμαι κομμωτής και πώς αν είχα μαζί μου τα πράγματα μου θα τον κούρευα, είδα το πρόσωπο του να φωτίζεται και τα μάτια του να λάμπουν. Εκεί κατάλαβα ακριβώς τι έπρεπε να κάνω».
Ο Αντρέας δούλευε την ιδέα στο μυαλό του για περίπου ένα χρόνο και τελικά η επιθυμία του έγινε πραγματικότητα.
Δείτε το βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου