ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2022

"H πρώτη γυναίκα πρόεδρος στην ποδοσφαιρική ιστορία του Μ.Ο.Απόλλων Αρναίας.Το νέο Δ.Σ."

H πρώτη γυναίκα πρόεδρος στην ποδοσφαιρική ομάδα του Μ.Ο.Απόλλων Αρναίας είναι γεγονός και ακούει στο όνομα Gogichaisvili Svetlana.



Σημαντικές διοικητικές εξελίξεις καταγράφηκαν πριν από λίγες μέρες στην ποδοσφαιρική ομάδα της Αρναίας. Ειδικότερα, στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο, για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου και από τις ελάχιστες στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ο προεδρικός θώκος θα έχει άρωμα… γυναίκας.

Ο λόγος για την Gogichaisvili Svetlana που μετά τη ψηφοφορία που διεξήχθη πριν από λίγες μέρες αναδείχθηκε παμψηφεί νέα Πρόεδρος του Μουσικογυμναστικού Ομίλου Απόλλων Αρναίας.

«Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα να είμαι η πρόεδρος του Απόλλωνα. Είναι τιμή μου, μεγάλη η συγκίνησή μου και όσο περισσότερο το συνειδητοποιώ τόσο μεγαλύτερη είναι η ευθύνη που αισθάνομαι ότι έχω πια απέναντι στον σύλλογο να προσφέρω»


Αναλυτικά το νέο ανανεωμένο ΔΣ του συλλόγου:

Πρόεδρος: Gogichaisvili Svetlana

Α’ Αντιπρόεδρος: Καραγιάννης Λάσκαρης

Γενικός Γραμματέας: Ζαμπόκας Ιωάννης

Ταμίας: Τσιούκας Αστέριος

Ειδ. Γραμματέας: Παπαγιάννης Γεώργιος

Μέλος: Κιάτος Αθανάσιος

Μέλος: Καραγιάννης Νικόλαος


Πως προέκυψε το θέμα του προέδρου;

Έχω την τύχη να έχω δίπλα στην οικογένειά μου άτομα που ασχολούνταν και ασχολούνται από μικροί με το ποδόσφαιρο. Έτσι το «μικρόβιο»  μπήκε και σε μένα. Μεγαλώνοντας αυτοί, μεγάλωνε και σε μένα η επιθυμία να ασχοληθώ με τα κοινά του ποδοσφαίρου.

Πολλές φορές βρέθηκα στο γήπεδο μαζί με την υπόλοιπη οικογένεια παρακολουθώντας προπονήσεις και αγώνες των ανθρώπων της οικογένειάς μου που αγωνιζόταν στον Απόλλωνα. Το «μικρόβιο» όλο και μεγάλωνε με αποτέλεσμα να βρίσκομαι σε αυτή την θέση που είμαι τώρα.

Πως είναι να είσαι γυναίκα και να είσαι πρόεδρος ενός ποδοσφαιρικού σωματείου;

Τις πρώτες μέρες ήταν κάπως δύσκολο μέχρι να συνηθίσω την ιδέα αυτή. Τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα. Ήταν δύσκολο γιατί έπρεπε να πείσεις ότι μπορείς να τα καταφέρεις και να ανταποκριθείς στια απαιτήσεις ενός ποδοσφαιρικού σωματείου. Στην δική μου περίπτωση κανείς από την οικογένεια μου δεν εκπλάγηκε για το γεγονός ότι ασχολήθηκα με τα ποδοσφαιρικά. Μια γυναίκα πρέπει να δουλεύει σκληρά και καθημερινά καθώς κρίνεται για το τι κάνει μέσα στον σύλλογο. 

Ποια η καθημερινότητα μιας Προέδρου ποδοσφαιρικής ομάδας;

Οι δυσκολίες ενός ερασιτεχνικού σωματείου είναι πολλές και τα προβλήματα μεγάλα. Για την αντιμετώπισή τους χρειάζεται χρόνος και κόπος. Χρειάζονται πολλές ώρες απασχόλησης για την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας. Νιώθω όμως τυχερή διότι έχω δίπλα μου άξιους και ικανούς συνεργάτες, σωστούς ανθρώπους που και οι ίδιοι δίνουν το δικό τους μικρό  καθημερινό αγώνα αντιμετωπίζοντας όλοι μαζί τα προβλήματα αλλά και για να γίνεται η σωστή οργάνωση.

Ποιες δυσκολίες έχει να είναι σε αυτή τη θέση γυναίκα;

Αν εξαιρέσουμε την έκπληξη που δημιούργησε η παρουσία μου σε ένα καθαρό ανδροκρατούμενο χώρο τις πρώτες μέρες, η συνέχεια ήταν άριστη. Διότι συνάδελφοι και γενικά άνθρωποι του χώρου αυτού με αντιμετώπισαν και με αντιμετωπίζουν με σεβασμό και εκτίμηση.

Ποιοι είναι οι στόχοι της ομάδας για το εγγύς μέλλον.

Στόχος ήταν, είναι και θα είναι να φέρουμε κοντά στην ομάδα και στο γήπεδο όλα τα παιδιά.(Αν είναι δυνατόν και όλα τα παιδιά της περιοχής μας). Αυτό μπορεί να γίνει βέβαια όταν μία ομάδα έχει τις κατάλληλες υποδομές. Για μένα και για τους συνεργάτες μου, είναι όραμα και στοίχημα ζωής με τη βοήθεια των Δημοτικών Αρχών και της Πολιτείας η αξιοποίηση του χώρου και η δημιουργία κατάλληλων αθλητικών εγκαταστάσεων ,όπου ο κάθε γονέας να μπορεί να φέρνει σίγουρος και νιώθοντας ασφάλεια τα παιδιά του. Διότι το οξυγόνο κάθε ομάδας είναι τα μικρά παιδιά (ακαδημίες).

Στόχος επίσης, είναι η αξιοπρεπείς παρουσία της ομάδας μας στις κατηγορίες που έτσι γίνεται στόχος έλξης των νέων παιδιών.

Για το φετινό πρωτάθλημα της Α' κατηγορίας και την προσπάθεια του Απόλλωνα;

Εμείς θα παλέψουμε μέχρι το τέλος για να ανεβούμε κατηγορία. Η βαθμολογία δεν μας επιτρέπει να έχουμε άλλους στόχους. Τις δυο επόμενες αγωνιστικές παίζουμε στην έδρα μας με δυο πολύ καλές ομάδες και θέλουμε τη νίκη. Η Α’ κατηγορία Χαλκιδικής είναι πολύ δύσκολη, την μια μέρα μπορεί να είσαι στα ψηλά, την άλλη στα κάτω. Βλέπουμε…. ομάδες που πήγαιναν για άνοδο και είναι πολύ χαμηλά και μακριά από τους στόχους τους».


Καλή επιτυχία στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου