ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

«Αν ο Πελέ είναι ο Μπετόβεν, εγώ είμαι ο Μπόνο»


«Αν ο Πελέ είναι ο Μπετόβεν, εγώ είμαι ο Μπόνο»

Η διαμάχη μεταξύ Πελέ και Μαραντόνα καλά κρατεί. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Αργεντινού να επιτεθεί, αν μη τι άλλο όμως ο «Ντιεγκίτο» έχει και χιούμορ σε αντίθεση με τον Βραζιλιάνο.
«Ο Πελέ έχει πει ότι είναι ο Μπετόβεν του ποδοσφαίρου. Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ Μπετόβεν κατά τη διάρκεια ποδοσφαιρικού αγώνα. Μάλλον, όπως σας έχω ξαναπεί, κάθε φορά που ο Πελέ παίρνει λάθος χάπι κάνει και μια τρελή δήλωση. Αν είναι ο Μπετόβεν, τότε εγώ είμαι ο Ρομπέν των Δασών ή καλύτερα ο Μπόνο, καθώς έχω πολύ πάθος για τη μπάλα», ισχυρίστηκε ο Μαραντόνα, ο οποίος πρόσφατα και με αφορμή τη δήλωση του Πελέ ότι ο Νειμάρ είναι καλύτερος του Μέσι, είχε πει πως «παίρνει λάθος χάπι τη λάθος ώρα και λέει περίεργα πράγματα».
Δεν θα βαρεθούν ποτέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου