ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Ιμπραϊμοβιτς:"Δεν το κουνάω από την Μίλαν"



Ο Σουηδός επιθετικός της Μίλαν, Ζλάταν Ιμπραϊμοβιτς, τόνισε ότι στόχος της ομάδας είναι το πρωτάθλημα, ενώ δεν άφησε ανοιχτό κανένα ενδεχομενο μετακόμισής του σε άλλη ομάδα καθώς η Μίλαν είναι η... Ιθάκη του. Ο επιθετικός των "ροσονέρι"μίλησε στο Milan Channel και τόνισε ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τη φανέλα της Μίλαν και τη νέα σεζόν. "Όπως έχω πει πολλές φορές, είμαι καλά εδώ και έχω συμβόλαιο. Δεν υπάρχει καμία άλλη σκέψη στο μυαλό μου και είμαι αποφασισμένος να τελειώσω καλά τη σεζόν με τη Μίλαν" δήλωσε χαρακτηριστικά και στη συνέχεια πρόσθεσε: "Η Μίλαν με έχει κάνει να χαμογελάω και να θέλω να παίζω, το μέλλον μου είναι εδώ. Δεν έχω λόγο να πω κάτι άλλο. Παίζω καλά, επειδή όλα είναι καλά εδώ εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου. Εδώ θα επιστρέψω μετά το Euro και τις διακοπές μου".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου