Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην 9η ειδική διαδρομή του Ράλι Ακρόπολις, με την οποία ολοκληρώθηκε η δεύτερη μέρα του αγώνα, με αποτέλεσμα να μειώσει τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Σεμπάστιαν Λεμπ στα 6,5’’.
Ο Φινλανδός οδηγός ολοκλήρωσε την 9η ειδική διαδρομή του Ράλι Ακρόπολις οδηγώντας Φορντ, σε 16 λεπτά 20 δευτερόλεπτα και 3 δέκατα παίρνοντας την πρώτη θέση, μια και ο Πέτερ Σόλμπεργκ, επίσης με Φορντ ολοκλήρωσε την ειδική διαδρομή σε 16 λεπτά 22 δευτερόλεπτα και 4 δέκατα, σχεδόν δύο δευτερόλεπτα νωρίτερα από τον Σεμπάστιαν Λεμπ.
Η πρώτη εξάδα της 9ης ειδικής διαδρομής:
1. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία/Φορντ) 16:20.3
2. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Φορντ) 16:22.4
3. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Σιτροέν) 16:24.0
4. Εβγκένι Νοβίκοφ (Ρωσία/Φορντ) 16:45.8
5. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία/Σιτροέν) 16:46.5
6. Νασέρ Αλ-Ατιγιάχ (Κατάρ/Σιτροέν) 16:49.6
2. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Φορντ) 16:22.4
3. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Σιτροέν) 16:24.0
4. Εβγκένι Νοβίκοφ (Ρωσία/Φορντ) 16:45.8
5. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία/Σιτροέν) 16:46.5
6. Νασέρ Αλ-Ατιγιάχ (Κατάρ/Σιτροέν) 16:49.6
Η πρώτη δεκάδα της γενικής:
1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Σιτροέν) 2 ώρες 14:01.3
2. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία/Φορντ) + 6.5
3. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Φορντ) + 17.7
4. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία/Σιτροέν) + 49.6
5. Εβγκένι Νοβίκοφ (Ρωσία/Φορντ) + 3:55.0
6. Μάρτιν Πρόκοπ (Τσεχία/Φορντ) + 4:46.7
7. Νασέρ Αλ-Ατιγιάχ (Κατάρ/Σιτροέν) + 4:56.9
8. Μαντς Όστμπεργκ (Νορβηγία/Φορντ) + 5:14.6
9. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Σκόντα) + 5:27.2
10. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/Σκόντα) + 6:31.0
2. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία/Φορντ) + 6.5
3. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Φορντ) + 17.7
4. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία/Σιτροέν) + 49.6
5. Εβγκένι Νοβίκοφ (Ρωσία/Φορντ) + 3:55.0
6. Μάρτιν Πρόκοπ (Τσεχία/Φορντ) + 4:46.7
7. Νασέρ Αλ-Ατιγιάχ (Κατάρ/Σιτροέν) + 4:56.9
8. Μαντς Όστμπεργκ (Νορβηγία/Φορντ) + 5:14.6
9. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Σκόντα) + 5:27.2
10. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/Σκόντα) + 6:31.0
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου