ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ-TRANSLATE PAGE

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Κόντης: «Ο αρχιβλάχαρος και οι στουρναροκέφαλοι!»

Κόντης: «Ο αρχιβλάχαρος και οι στουρναροκέφαλοι!»

Αποφασισμένος να αποχωρήσει από τον Άρη, αφήνοντας ωστόσο πίσω του το πλάνο «σωτηρίας» του συλλόγου είναι ο Γιάννης Κόντης, ο οποίος δεν παρέλειψε να «εξαπολύσει» μύδρους κατά Λάμπρου Σκόρδα και Μιχάλη Σηφάκη! 
Ο εκτελεστικός διευθυντής των "κιτρίνων", μιλώντας στον αέρα του «Libero 107,4», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο πλάνο του Θανάση Αθανασιάδη και στους κινδύνους που διατρέχει ο σύλλογος, ενώ δεν παρέλειψε να επιτεθεί για μία ακόμα φορά στον Λάμπρο Σκόρδα, αλλά και στον Μιχάλη Σηφάκη, με αφορμή την προσφυγή που κατέθεσε ο τελευταίος.
Παράλληλα ο Κόντης υπογράμμισε πως δεν θα έχει πόστο στη διοίκηση του Άρη και ο κ. Αθανασιάδης θα είναι αυτός που θα αναλάβει να φέρει εις πέρας το πλάνο που έχουν από κοινού καταρτίσει για τον σύλλογο, τονίζοντας ότι θα επανεργοποιηθεί ο Μανέλ Φερέρ ενώ σημαντική οικονομική βοήθεια θα υπάρξει και από τον Φερνάντο Πλα.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο κ. Κόντης:
Για το αν ισχύει η δήλωση του ότι αποχωρεί από τον Άρη: «Πάντα έχω σχέση με τον Άρη, άσχετα να αποχωρώ από την ομάδα, έχω πει και στον πρόεδρο άλλωστε ότι φεύγω αλλά δεν είναι η στιγμή να μιλήσουμε για αυτό. Είπα επίσης ότι εγώ δεν είμαι παπαγάλος να μιλάω συνέχεια και να λέω αρλούμπες για εντυπωσιασμό. Με έχουν ενοχλήσει πολύ πολλά από αυτά που ακούστηκαν το τελευταίο διάστημα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εγκαταλείπω και το πλάνο που έχουμε εκπονήσει με τον κ. Αθανασιάδη και για το οποίο έχουμε δουλέψει πολύ».
Συνεχίζοντας, ανέφερε: «Σύμφωνα με το πλάνο θα υπάρξουν αλλαγές στην διοίκηση της ΠΑΕ, θα γίνει νέο ΔΣ και θα μπουν τεχνοκράτες στην ομάδα, που θα μπορέσουν να φέρουν εις πέρας το πλάνο αυτό, αυτοί θα αναλάβουν να οδηγήσουν τον Άρη μπροστά και θα το αναλύσει ο κ. Αθανασιάδης στην συνέλευση της Κοινωνίας Μελών Άρη. Εγώ δεν θα είμαι εκεί πάντως γιατί ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκε η τελευταία συνεδρίαση δεν μου άρεσε, δεν μπορώ να ακούω αρλούμπες και προκλήσεις την στιγμή που έχω σεβαστεί τον θεσμό αυτό. Δε με εκφράζει ο τρόπος λειτουργίας και όχι η Κοινωνία Μελών σαν θεσμός, δεν με εκφράζουν οι αντιπαραθέσεις και οι αντεγκλήσεις. Ο τρόπος που εξελίχθηκαν τα πράγματα στην τελευταία συνέλευση δεν με εκφράζει, θα παρακολουθώ πάντως από κοντά το πλάνο που έχουμε φτιάξει με τον κ. Αθανασιάδη ενώ έχουμε τρέξει μαζί ένα σωρό ακόμη θέματα, όπως η αδειοδότηση, οι διακανονισμοί κτλ και δεν θέλω να τα παρατήσω έτσι.
Ισχύει λοιπόν το αποχωρώ από τον Άρη αλλά στηρίζω τον κ. Αθανασιάδη. Φεύγω από τον Άρη και δεν θα αμείβομαι πλέον από την ομάδα, αυτό σημαίνει φεύγω από τον Άρη. Δεν είμαι σαν αυτούς που εκ του ασφαλούς κραυγάζουν και προσπαθούν να πιαστούν από την άκρη ενός γκρεμού και να σώσουν κάθε επιχειρηματική δράση τους. Έχω να κάνω και άλλες δουλειές, είμαι ικανός, το επάγγελμά μου, του καπετάνιου μπορώ να το ασκήσω και άμα μπορέσουν να κάτσουν αυτοί ένα 24ωρο στη λαμαρίνα ας με πουν και μούτσο.
Πάντως αν απαιτηθεί κάποια στιγμή θα πω πολλά αλλά δεν θέλω να το κάνω τώρα, το σημαντικό δεν είναι ο Κόντης, το σημαντικό είναι ο Άρης, που πρέπει να έχει επόμενη μέρα. Ακούω εδώ και καιρό από μια μερίδα κόσμου να λέει ότι ο Κόντης είναι το πρόβλημα και πρέπει να φύγει, έλεγαν ένα σωρό για μένα, ακόμη και ότι είμαι συνέταιρος με τον Σαουρίδη και τέτοια. Φεύγοντας λοιπόν έδωσα την δυνατότητα σε όλους αυτούς να παρουσιάσουν το δικό τους πλάνο χωρίς να υπάρχει Κόντης στην μέση. Ακόμη και τώρα όμως διάφοροι λένε ότι μπλοκάρω τις διαδικασίες, αυτά είναι αρλούμπες. Υπάρχουν ομάδες με χειρότερα προβλήματα από τον Άρη αλλά τα κρύβουν έξυπνα, τουλάχιστον 10 ομάδες είναι αυτές και θα το δείτε.
Εδώ θα είμαστε και θα δούμε, βλέπετε σε μια ομάδα που λέει η εφορία αν δεν πληρώσεις μία τεράστια ρύθμιση σε 10 μέρες θα σου επαναφέρει ένα τεράστιο χρέος 100 εκατομμυρίων. Στον Άρη όμως μεγεθύνουν τα προβλήματα γιατί έτσι τους βολεύει».
Αποκάλυψε επίσης ότι: «Όλο αυτό το διάστημα υπάρχουν μάνατζερ, δικηγόροι κτλ που προσπάθησαν να προσεγγίσουν παίκτες του Άρη για να κάνουν προσφυγή λόγω των οφειλών. Προσέγγιζαν σαν λύκους τους παίκτες του Άρη και βλέπαμε το αστείο για 100 και 200 χιλιάδες να ζητάνε πολλαπλάσια των συμβολαίων τους από την ομάδα. Ο Σηφάκης θα πρέπει να ανάψει μια λαμπάδα στον Άρη, ήμουν τότε που ήρθε στην ομάδα και έλεγε «έρχομαι να παίξω, δεν με νοιάζουν τα λεφτά» και τέτοια. Είναι από τους πλέον καλοπληρωμένους και δεν μπορεί να κάνει προσφυγή και να ζητά τόσα χρήματα από τον Άρη. Δεν ξέρω γιατί το έκανε, οι δηλώσεις πάντως που έχει κάνει κατά καιρούς δημιούργησαν ένα άσχημο κλίμα και μια ένταση με την διοίκηση αλλά και κόντρα με τον κόσμο του Άρη. Φαίνεται δεν αναγνωρίζει τίποτε από όσα έκανε ο Άρης για αυτόν και προσπαθεί τώρα να λύσει το θέμα με προσφυγή.
Ο μάνατζερ του πάντως αποκάλεσε πρόβατα τον κόσμο του Άρη, κι εγώ ήμουν μάνατζερ και είχε έρθει σε προστριβή με τον Άρη αλλά ποτέ δεν είπα κάτι για τον κόσμο καμίας ομάδας. Όλοι όσοι είναι στο ποδόσφαιρο, παίκτες, παράγοντες, οι πάντες, υπάρχουν χάρις στον κόσμο των ομάδων. Ποιος είναι αυτός λοιπόν που κάνει τέτοιες δηλώσεις; Δεν μπορεί κάθε τυχάρπαστος και άσχετος να βγαίνει και να μιλάει με αυτό τον τρόπο για τον κόσμο και την ομάδα. Φταίμε κι εμείς όμως που τους βάζουμε μέσα στα γραφεία μας, θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί, πρέπει άτομα φερέγγυα και σοβαρά να συνεργάζονται με τον Άρη. Δε μπορώ να βάζω τον κάθε «ουρακοτάγκο» στο γραφείο μου και ξαφνικά αύριο να λέει η διοικούντες είναι άχρηστοι και ο κόσμος πρόβατα. Ποιος είσαι βλαχάκο που μιλάς για τον κόσμο της ομάδας; Γίδι! Αν εφαρμοστεί ο τρόπος λειτουργίας που λέμε, θα αποφύγουμε τέτοια φαινόμενα, θα κλείσουμε τα «στεγανά» και είτε είμαι εγώ είτε όχι η ομάδα θα πορευτεί όπως πρέπει».
Για το πλάνο που θα παρουσιάσει ο κ. Αθανασιάδης: «Είτε ήμουν στην ομάδα είτε τώρα που δε θα είμαι, θα εφαρμοστεί ένα σχέδιο. Η Μπαρτσελόνα τόσα χρόνια δουλεύει με το πλάνο του Κρόιφ, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι στη Μπαρτσελόνα κάθε μέρα και επιβλέπει. Το πλάνο αυτό το έχουμε συνάψει από κοινού με τον κ. Αθανασιάδη. Ο Άρης πρέπει να έχει τεχνοκράτες στην διοίκηση, ο σημερινός Άρη έχει ανοίξει τα φτερά του, έγινε γνωστός παγκόσμια, ακόμα και ευρωπαϊκοί σύλλογοι έβαλαν τον Άρη στους κόλπους τους. Δεν μπορεί λοιπόν να περιμένουμε από ανθρώπους που απλά είναι Αρειανοί και δεν ξέρουν, γιατί θα καούν, θα πρέπει να υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν και γνωρίζουν τα πράγματα, άνθρωποι με εμπειρία».
Για την πιθανότητα να υπάρξει και άλλη πρόταση στην Κοινωνία Μελών Άρη: «Και ένα χρόνο να περιμένουμε δεν θα έρθει καμία, δεν πρόκειται να κατατεθεί μια συγκεκριμένη πρόταση. Μόνο ίσως μια πρόταση-ευχολόγιο με «νομίζουμε» και να προωθήσουμε παιδιά από την Κ14, αλλά αν ήταν έτσι η συνταγή και βγάζανε μία φτηνή λύση θα την αγοράζανε όλοι και θα την ακολουθούσανε. Η εποχή είναι δύσκολη πάντως και ο καθένας προσπαθεί να επιβιώσει, έχει αλλάξει η καθημερινότητα όλων πλέον, δεν είναι όπως παλαιότερα. Είναι αστείο επίσης να μιλάμε και για άλλους παράγοντες, όπως ο Γράντας, που έχει οικονομική δυνατότητα αλλά νομίζω ότι δεν τον θέλει ο κόσμος. Ξέχασε ότι με βρήκε στη Βραζιλία για να του φέρω ένα ποδοσφαιριστή τον Νεϊζίνιο. Από τότε έγινε το μεγάλο έγκλημα που έφερα τον παίκτη, τον παίκτη τον επιλέγει ο προπονητής ή η διοίκηση. Εμένα με βάλανε να μεσολαβήσω να τον φέρω εδώ και ακόμη εμένα κατηγορούν που είχε έρθει αυτός ο παίκτης. Σε ποια άλλη ομάδα γίνεται αυτό;».
Για τις κατηγορίες που έχει ακούσει κατά καιρούς: «Με όλους έχω μία καλή συμβίωση και όταν έφευγαν άρχιζαν τη φασαρία. Ανακάλυπταν ότι δεν τους στήριξα σε όσα πίστευαν ότι θα τους στηρίξω. Έχει πει ο Σκόρδας ότι εγώ του έχω ζητήσει 30.000 ευρώ και από τον Βογιατζή για τους αδειάσω τη γωνιά, α Από τη μία βγάζω εκατομμύρια και ζητάω 30.000 ευρώ για να φύγω; Ζητιάνος κάτω από τα γραφεία ήμουν και με βρήκαν και με βάλανε στα γραφεία. Τι να πω για τον Σκόρδα; Με τις αρβύλες κατέβαινε στην Αθήνα σαν αρχιβλάχαρος, ήθελε να γνωρίσει τον Βαρδινογιάννη και έλεγαν σε εμένα να ανέβω πάνω να συζητήσω και αυτός να περιμένει έξω, δεν τον βάζανε στα γραφεία τους. Σιγά σιγά τον έβαλα στους κύκλους τους παραγοντικούς, αυτό ήθελε».
Για τον κ. Καραμπέρη, που δήλωσε ότι «ο Κόντης είναι αέρας»: «Αέρας στα πανιά του, εγώ τους ανθρώπους τους μετράω ανάλογα με τα δικά μου ζύγια. Είναι αξιόλογος, έξυπνος και θα μπορούσε αν είχε άλλο τρόπο σκέψης λειτουργίας να πετύχει αλλά έμπλεξε με τις φοβίες του και με τα «εγώ» του, δεν μπορείς όμως να διοικήσεις έτσι. Και εγώ δεν έκανα τον πρόεδρο ποτέ γιατί πρέπει να είσαι διπλωμάτης, δεν μπορείς να λες θα κλείσω τη μία πόρτα και θα ανοίξω την άλλη».
Για την υπόθεση με το Λάκκωμα: «Το Λάκκωμα κρατάει 4 χρόνια, είχε υπογράψει ο Σκόρδας το δικαίωμα είσπραξης 20% από τον Αβραάμ Παπαδόπουλου σε περίπτωση μεταπώλησης, υπήρχε ως συμφωνητικό και δεν υπήρχε προσδιορισμός λήξης, έλεγε απλά στην 1η πώληση. Από εκεί προκύπτει και το ποσό οι 500.000, όταν πουλήθηκε και τα λεφτά τα πήρε «μπραφ» ο Άρης, ήταν 2,5 εκ. ευρώ. Η αρχική πρόταση που του έκανα ήταν πιάσει τους ανθρώπους και να τους δώσει τους κάτι λιγότερο από αυτά. πχ. «Πάρε 200.000 ευρώ» και ίσως να δεχόταν. Εκεί μου είχε πει ότι η UEFA δεν θα το ενέκρινε καθώς είχε μία ντιρεκτίβα ότι δεν θα έπαιρνε κάποιος λεφτά από το πρώτο συμβόλαιο του παίκτη. Γνωρίζω τα θέματα καλά και ήταν λάθος αυτό, άσχετα αν μετά ο κ. Μόκκας είχε πει, και είχε δίκιο, αν πάει δικαστικά θα λήξει υπέρ μας. Προτιμήθηκε να χρησιμοποιηθούν τα χρήματα ως είχαν και αυτό να έρθει ως «δώρο» στη σημερινή διοίκηση, όπως ήρθαν και άλλα «δώρα» από τον Σκόρδα στην διοίκηση μετά.
Όταν έφυγε ο Σκόρδας οι ποδοσφαιριστές είχαν να εισπράξουν πάνω από 7 μήνες όλοι και όλους τους πλήρωσε η μετέπειτα διοίκηση. Άρχιζε η προετοιμασία με τον Μαζίνιο και το πρώτο θέμα που τέθηκε ήταν «αν δεν να πάρουμε χρήματα δεν θα κάνουμε προετοιμασία». Ο Άρης έχει προσφύγει στον Άρειο Πάγο και πιστεύω θα υπάρξει μία διαφορετική λύση. Το σωστότερο για τώρα θα είναι μία προσφυγή του ΣτΕ για την αναστολή της απόφασης της ΕΕΣ εν όψει της εκδίκασης στον Άρειο Πάγο, θα μπορούσε να υπάρξει άλλη αντιμετώπιση από την ΕΕΑ και να δοθεί προθεσμία για να εκδικαστεί η υπόθεση. Η υπερασπιστική πλευρά του Άρη ήταν ότι ο κ. Σκόρδας είχε υπογράψει μόνος του, χωρίς έγκριση του ΔΣ και τη δεύτερη υπογραφή αλλά το δικαστήριο είπε ότι δεν είναι υποχρεωμένος ο τρίτος να γνωρίζει. Επίσης από την διοίκηση Σκόρδα φορτωθήκαμε και το θέμα Αμορόζο αλλά και το 1,5 με 2 εκ. ευρώ για την «Sportvision». Για μένα όλα αυτά θα μπορούσαν να υπαχθούν σε αδικήματα απιστίας από την διοίκηση Σκόρδα γιατί ήξερε ότι θα χάσει το δικαστήριο και θα πρέπει να πληρωθεί η ρήτρα, αν ήμουν διοίκηση θα έκανα μήνυση αλλά η διοίκηση Αθανασιάδη δεν το έκανε, δεν είναι απλά ένα θέμα ότι πήρα ένα ποδοσφαιριστή και δεν μου βγήκε».
Για το άνοιγμα του Άρη επί Σκόρδα: «Τώρα τελευταία έμαθα ότι τα 8-9-10 εκ. χρέη είναι τελικά 14,9 εκ ευρώ όπως μου είπε ο κ. Χαμουζάς από τη Κοινωνία Μελών Άρη. Αυτό είναι το άνοιγμα που άφησε ο Λάμπρος Σκόρδας και αυτό είναι γραμμένο στα βιβλία, δεν το λέω εγώ. Επειδή ήμουν εκεί μαζί νομίζετε ότι ήξερα και τα λογιστικά; Δεν ξέρω και δεν ήξερα το πως λειτουργούσε, έχει πολλά μυστικά και η λογιστική. Αγωνιστικά τότε κάποια πράγματα θα μπορούσαν να διορθωθούν, προσπαθήσαμε να τον βάλουμε σε ένα άλλο δρόμο για τα αγωνιστικά και άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για αυτόν».
Σε ερώτηση για τις προσφυγές: «Ξέρετε ότι υπάρχουν δικηγόροι που πιάνουν τους ποδοσφαιριστές και αγοράζουν τις προσφυγές τους; Λένε θα σου δώσω λεφτά θα αγοράσω το δικαίωμα διεκδίκησης του συμβολαίου. Θα συμβουλευτώ τον δικηγόρο μου και θα μιλήσω με ονόματα. Και στον Άρη έγινε προσπάθεια, έγινε αυτό. Στην Τρίπολη έμαθα ότι υπήρχαν μάνατζερς και άτομα που τους έλεγαν κάντε προσφυγή. Ο Σηφάκης διεκδικεί 800.000, αν τις κερδίσει θα τις πάρει όλες αυτός; Θα πάρει και ο μάνατζερ και ο δικηγόρος. Αυτό είναι καλύτερο από προμήθεια».
Για όσα δήλωσε ο Φερνάντο Πλα: «Είμαστε σε πολύ αστεία χώρα και το περνάμε από την αστειότητα τη δική μας. Ήθελα να του μιλήσω και να του πω ότι εδώ παρερμηνεύουν τα πάντα, είδατε τι έγινε και με τις δηλώσεις Σόιμπλε στο MEGA. Προσπάθησα να προστατεύσω τον άνθρωπο και το δικό μας εγχείρημα. Δεν είπε όμως τίποτα άσχημο αλλά διακωμωδήθηκε αυτό που είπε ότι θα δώσει τα χρήματα. Όσοι αστείοι τα λένε αυτά δε γνωρίζουν που εργάζεται, δεν ξέρουν τι είναι και πως λειτουργούν. Δε μπορώ να κάθομαι να εξηγώ στον κάθε στουρναροκέφαλο, δεν μιλάω για οπαδούς, μιλάω για αυτούς που τα λένε από άγνοια είτε εμπάθεια».
Για το πλάνο, ο κ. Κόντης είπε επίσης: «Δεν είμαι αυτός που θα σας πω την ακριβή συμφωνία, τις λεπτομέρειες; Αυτή η οικονομική βοήθεια θα γίνει αλλά φτάνουν στο σημείο να λένε ότι εγώ τον έβαλα να πει αυτά τα πράγματα. Ο Πλα θα βοηθήσει χωρίς να υπάρχει ένα πλάνο που έχουμε εκπονήσει μαζί; Θα βοηθήσει πάρα πολύ αν χρειάζεται και μπορούμε να το δούμε. Θα προσπαθήσω για παραπάνω αλλά δεν μπορώ να πω παραπάνω λεπτομέρειες. Θα ακούσετε τη Δευτέρα από τον πρόεδρο.
Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να μπει σε ορθή λειτουργία η ΠΑΕ, να γίνει ανταγωνιστική, να κάνει καλή ομάδα ακόμα και πωλήσεις αν γίνεται . Δεν έχει μπει σε αυτή την ιστορία της αοριστολογίας η διοίκηση Αθανασιάδη, εμείς θέλουμε να κάνουν στην άκρη αυτοί γιατί έχουμε το συγκεκριμένο πλάνο. Δε μπορούν να ρωτάνε αυτοί που λένε ότι έχουν πλάνο να ρωτάνε εμάς τι και πως, το πλάνο θα υπάρχει αυτούσιο και θα το αναλύσει ο πρόεδρος την Δευτέρα».
Για τον Μανέλ Φερέρ: «Θα υπάρχει και ο Φερέρ στον Άρη, βεβαίως και θα υπάρχει και θα βοηθήσει με παίκτες καλούς που θα έρθουν, θα το δείτε. Ο Φερέρ αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται μία τεράστια διαφημιστική εταιρία που έχει δικαιώματα ποδοσφαιριστών και δεν θα ασχολείται αποκλειστικά με τον Άρη. Εγώ τον φέρνω πάλι στον Άρη για να μας βοηθήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου